Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016

Αντισυνταγματικές ιστορίες..

     Φίλο έξαλλο συνάντησε χθές το blog στον δρόμο, να μιλάει στο κενό.
     Ο φίλος αυτός είναι πασίγνωστος για το φοβερό ρεκόρ ταχύτητας με το οποίο το αίμα απ' όλο του το σώμα συγκεντρώνεται στο κεφάλι του δίνοντάς του ένα χρώμα μπορδοροδοκόκκινο, και ακολουθεί ο κακός χαμός.

     Όταν τον συνάντησε το blog, ο φίλος είχε το γνωστό χρωματάκι και μίλαγε και
χειρονομούσε στον αέρα, σαν αυτούς που μιλάνε στο hands free, κι εμείς νομίζουμε πως ακούνε φωνές.
     Όμως δεν μίλαγε στο hands free. Όντως άκουγε φωνές!
     Τον πήρε απ' το χεράκι, τον κάθισε στο πρώτο καφενείο, και μετά από τρία απανωτά τσίπουρα, κι αφού το αλκοόλ που κυλούσε στις φλέβες του φώναζε και το υπόλοιπο αίμα να κατέβει κάτω να συνεχίσει την συνηθισμένη του πορεία,
     ..το blog επιχείρησε την πρώτη προσέγγιση: '' Τί έχεις ;''
     Κι ο φίλος διηγήθηκε αυτά επί λέξει:

     '' Όπως ξέρεις ή δεν ξέρεις, έχω κάνει ρύθμιση οφειλών στο ΙΚΑ και πληρώνω κάθε μήνα δόση. Το ΙΚΑ όμως για ποσά άνω των 200 ευρώ δέχεται μόνον τραπεζικές επιταγές. Είχα και τότε σκούξει και διαμαρτυρηθεί αλλά τί να κάνω. Πήγαινα κάθε μήνα στην τράπεζα σαν μ@λάκας, πλήρωνα, και έπαιρνα την τραπεζική μου επιταγή, για να ξαναπάω μετά στο ΙΚΑ να πληρώσω.
     Σήμερα όμως στον γκισέ της τράπεζας μου είπαν πως δεν δέχονται μετρητά, αλλά πρέπει να γίνει ανάληψη από υπάρχοντα τραπεζικό μου λογαριασμό. Τους είπα πως λογαριασμό δεν έχω ή αν έχω θάναι κανας παλιός ξεχασμένος και ανενεργός, και πως τον προηγούμενο μήνα τους έδωσα μετρητά. -Ναι, μου λέει ο ταμίας αλλά από πρώτη Μαρτίου πρέπει να γίνεται με την διαδικασία που σας είπα. -Και ποιός το λέει αυτό; -Η Τράπεζα της Ελλάδος. Τραπεζικές επιταγές θα εκδίδουμε μόνον σε όσους έχουν λογαριασμό, και όχι σε περαστικούς.
( σημ. blog: σ' αυτό το σημείο οι υπάλληλοι και οι πελάτες γίνανε μάρτυρες του φανταστικού φαινόμενου της συγκέντρωσης αίματος στο κεφάλι σε μηδενικό χρόνο. Κι ακολούθησε ο γνωστός στην παρέα χαμός: )
-Τόχετε παρακάνει πιά ρε παλιάνθρωποι. Που θα μας αξιολογήσετε σε περαστικούς και σε συνεργάσιμους και στο μ..νί της μάνας σας. Σ' αυτόν τον κ@ριόλη τον Σ.....άρα να πείτε πως του ...ώ την ..να, και πως χρόνια τον ονειρεύομαι με μιά τρύπα στο κούτελο και το τομάρι του πεταμένο στα σκυλιά στο Σύνταγμα. ..μώ την κυβέρνησή σας και τον π...τη τον πρωθυπουργό σας, και όλους τους καρ..ληδες τους πολιτικούς σας. Έχω κρυμμένο ρε παλιάνθρωποι το λούνγκερ που έκλεψε ο πατέρας μου απ' τους γερμαναράδες στην κατοχή. Να τους πείτε πως αν δουλεύει ακόμα, η σφαίρα θα ξαναγυρίσει σε κεφάλι γερμαναρά, ή έστω γερμανοτσολιά! Βρες τρόπο να γίνει η δουλειά μου, γιατί θα πηδήξω από μέσα απ' τον γκισέ και θα μας γράψουν οι εφημερίδες. ''

     ''Και τί έγινε;'' 
     ''Βρήκαν έναν παλιό λογαριασμό μου, ανενεργό, έφαγαν κανα μισάωρο να τον ενεργοποιήσουν βάλανε τα χρήματα εκεί, και μετά μου έκδοσαν την τραπεζική επιταγή''
     ''Άρα η δουλειά σου έγινε'' 
     ( το χρωματάκι άρχισε να ξαναγυρίζει: ) 

     '' Ε, όχι ρε φίλε δεν είναι έτσι. Με ποιό δικαίωμα με αναγκάζουν να περάσω μέσα από τις τράπεζες;
     Έχω την απόλυτη ελευθερία σαν πολίτης να μην θέλω να έχω τραπεζικό λογαριασμό. ΔΕ ΘΕΛΩ, ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ, πώς το λένε;
     Δεν θέλω να πατήσω το πόδι μου στα μπ@υρδέλα που τα έχουν κάνει εκκλησίες να λατρεύουμε το χρήμα τους!
     ΕΧΩ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να μην θέλω καμία σχέση με τράπεζες, που έτσι κι αλλιώς είναι ιδιωτικές κερδοσκοπικές εταιρείες και όχι κρατικές οντότητες!
     Πώς, με ποιό δικαίωμα και με βάση ποιό Σύνταγμα με αναγκάζουν να περάσω από 'κεί;  
     Πώς ο κάθε απατεώνας διοικητής του ΙΚΑ, ο κάθε υπουργός που τάχει πιάσει, μας υποχρεώνουν σε δοσοληψίες με τις τράπεζες; Πώς το κάθαρμα ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος βγάζει συνεχώς εγκυκλίους για το όφελος των τραπεζών εις βάρος των πολιτών;
     Και τί αξία περισσότερη από ένα κουρελόχαρτο μπορούν να έχουν οι εγκύκλιοι αυτοί σε ένα κανονικό κράτος,
     ..που δεν κυβερνιέται από δωσίλογους και προδότες-συνεταίρους τοκογλύφων και τραπεζών;
     Την άλλη φορά που θα δημιουργήσουν το παραμικρό εμπόδιο, θα μπω στο υποκατάστημα με το τρακτέρ και όποιον πάρει ο χάρος! ''

     Τα είπε ο φίλος και ξεθύμανε, και το χρωματάκι έφυγε.
     Τα λόγια του όμως έμειναν, και νάτα εδώ, αντί σημερινού σχολίου.
     Για την σκέψη και την κρίση κάθε κανονικού πολίτη,
     ..και όχι ραγιά!..

     Υ.Γ.  Η ιστορία αυτή, ο φίλος και η διήγηση είναι απολύτως αληθινά. 
      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου